dimecres, 20 d’abril del 2011

WEBOS FRITOS, el llibre

Ben segur que tothom que té un bloc, quan l’ha obert, ha rebut un comentari o altre que diu que un bloc dóna feina però que encara dóna més satisfaccions. Una d’aquestes satisfaccions ha estat conèixer la Su i el Jesús i el seu Webos Fritos. De moment virtualment a causa de la distància geogràfica, ja que ells són de Cuenca, però no per això llunyans, ben al contrari. A més, ara encara tenim ocasió de sentir-los més propers, perquè després de mesos de feina i dedicació, han editat el llibre “Webos Fritos, recetas y momentos”.

Amb aquest recull de receptes, han volgut recopilar plats de la seva terra, la Manxa, receptes de família, que ja cuinava la seva besàvia. Algunes les podem trobar al bloc i d’altres no,  explicades de forma didàctica i entenedora, com si tinguéssim una amiga al costat que ens orienta.

El complement perfecte de les receptes de la Su són les magnífiques i treballades fotografies del Jesús, que ens explica que fa fotografies des dels catorze anys, quan els dissabtes a la tarda ajudava i aprenia del seu pare, el qual li va ensenyar els secrets de la il·luminació, ensenyaments que amb els anys i en uns altres dissabtes, ell mateix ha aplicat al flaire de la seva cuina.

Aquest és el primer llibre que ens hem regalat per Sant Jordi. Si el veieu a les llibreries, doneu-li una ullada, segur que us encisarà i anirà amb vosaltres cap a casa. I si no, compreu-lo on line com hem fet nosaltres, i en dos dies el tindreu a les vostres mans..

9 comentaris:

  1. Quan vaig veure que publicaven un llibre, vaig pensar l'he de comprar ja!! Encara no l'he comprat perquè aquests dies no he aturat i hagués estat complicat anar-lo a cercar, però la pròxima setmana el compraré segur, que soc addicta als Webos Fritos...i si tu ja el tens i t'agrada amb més motiu. Me'l regalaré per Sant Jordi!!
    Petons!

    ResponElimina
  2. Ai quin perill!!! Aquest potser caurà!!! Salutacions

    ResponElimina
  3. Jo l'he tingut a les mans i us asseguro que es un llibre molt interesant i molt ben fet.
    Jo, la setmana que bé, el demano!!!!!!!!!
    Petonets.

    ResponElimina
  4. Hola,
    Aquest llibre ha d'estar per casa donant voltes per tot arreu amb pos-its enganxats en moltes planes...així que ideal per Sant Jordi! Petons

    ResponElimina
  5. Em sembla que jo també em faré un autoregal de Sant Jordi i aniversari, segur que el llibre és fantàstic!!
    Petons!
    Sandra

    ResponElimina
  6. Òstres! Jo també sóc una fan incondicional del webos-fritos! M'encanten tots els truquets de la Su i les fotos són sempre fantàstiques. Demà sortirem a passejar si el temps ens ho permet i miraré de trobar el llibre. Em fa molta il·lu tenir-lo. I si no, sempre ens queda la via on-line!

    Una gran recomanació, segur!
    Fins aviat!
    La Taula d'en Bernat

    ResponElimina
  7. Hola Glòria, jo Jo també sóc fan dels WebOS i quan vaig veure que tenien un llibre, em vaig dir aquest ha de caure ... Una abraçada

    ResponElimina
  8. Mil gracias queridos amigos, por este post tan cercano y cariñoso.
    Ojalá algún día nos podamos dar ese abrazo que tanto deseamos

    ResponElimina