diumenge, 13 d’abril del 2008

FORÇA PENYA !!


Perdoneu, però de tant en tant em surt el "hooligan" que porto dins (molt amagat, això sí) però és que aquest any, la Penya està imparable. Després de guanyar la Lliga Catalana i la Copa, ara la Uleb Cup, que no tan sols és un gran títol, sinó que a més permetrà que l'any vinent juguem l'Eurolliga.


Llàstima que el proper any molt probablement no podrem comptar amb el Rudy, però la Penya sempre ha confiat en els joves i el Ricky, el Pau i els altres estan trepitjant molt fort. I contra tot pronòstic, aquest títol s'ha guanyat sense patir, cosa poc habitual per als aficionats verd i negres.
Moltes felicitats a tots els "penya-addictes".

3 comentaris:

  1. Força penya, és clar que si!!!
    Estic totalment d'acord amb tu, sembla estrany que hagin guanyat sense patir, jo quan anava veient el partit anava pensant, ai! ai!, quan escurçaran distàncies...però més val així, no?
    Visca la Penya i visca Badalona!!!!
    Ester

    ResponElimina
  2. Òndia!..., venia a fer-vos un comentari pel que em va semblar interessantíssim post anterior, i em trobo amb aquest nou dedicat a la Penya mentre sento que al carrer de casa no passa ni mig minut que no sonin les botzines dels cotxes celebrant la victòria de l’equip badaloní.

    Mataré, doncs, dos ocells d’un sol tret, i us agrairé aquí els dos darrers “posts” que heu penjat tot i no ser gens entès en “pop” ni en bàsquet.

    M’ha agradat MOLTÍSSIM la Bohemian Raphsody , que he de confessar que no havia sentit mai i que he escoltat ja vàries vegades, i tot i que l’esport no em diu res, celebro que un equip tan jove hagi guanyat aquest tercer títol, i ho celebro, més que com a badaloní, com a partidari del que crec que hauria de ser l’esport.

    I ara, un cafetó de nit (descafeïnat, està clar, que un ja té una edat), i a tornar a escoltar la preciosa Bohemian Raphsody tot satisfet perquè Badalona serà, suposo, portada de molt diaris.

    Una abraçada. amics.

    ResponElimina
  3. Esther,

    Totalment d'acord amb tu, prefereixo no patir. També estic d'acord amb el "visca la Penya i visca Badalona", però a mi m'agrada molt també. "visca la Penya i visca Catalunya", ja que sembla que Catalunya sigui patrimoni del Barça, i no, també hi ha món més enllà del Barça.

    Enric,

    A mi si que m'agrada l'esport (basicament el basquet i la Penya) i per aquest motiu se'm va "escapar" (o no) el comentari.
    M'alegro que t'agradés el Bohemian Raphsody, jo sempre l'he considerat quelcom més que una cancó, penso que té molts elements musicals que se'n surten del pop clàssic.

    ResponElimina