dimarts, 8 de juliol del 2008

TROBADA DE BLOCAIRES

ACTUALITZACIÓ 24 D'AGOST 2008

Hem estat parlant amb el Museu Egipci de Barcelona sobre la trobada que volem fer.

En principi, hem quedat per al
divendres 10 d’octubre.

Qualsevol activitat que es fa al Museu Egipci s’ha de pagar en el moment de fer la reserva, de totes maneres hem quedat que per nosaltres faran una excepció admetent un nombre determinat de reserves i en el curs d’una setmana haurem d’abonar l’import a un compte que ens donaran.

Per tant, la setmana vinent us informarem del compte on s’han d’ingressar els 30€ que costa l’activitat, que recordem consisteix en una visita guiada d’una hora pel museu (de les 9 a les 10 del vespre) centrada en l’art culinari de l’antic Egipte i, en acabar, una degustació de productes que formaven part del règim alimentari de la civilització del país del Nil (de les 10 a les 11 del vespre).

En aquest moment tenim 17 persones confirmades:


Mar Calpena, Eva Montearriba, Gemma Clofent, Txell Pi, Kike Palau, Maria Solé (2), Tere Pons (2), Laia Morral, Xaro Morral, Gloria E. (2), Sara Maria, "Martha", Glòria Moreno, Josep Colet.

N’hi ha 5 més que estaven interessades, però no han confirmat definitivament la seva assistència:

Jordi Talón, Núria Andújar, Eva Urbano, i Anna de la Vila (2).

Per favor confirmeu-nos si voleu assistir-hi, i si hi ha algú més ara és l’ocasió de dir-ho.


FUNDACIÓ ALICIA

Si la trobada del 10 d’octubre es confirma definitivament (cosa que sabrem en una setmana), la 2ª trobada per anar a la Fundació Alicia i visitar el Monestir de Sant Benet de Bages, proposem fer-la el dissabte 8 de novembre, per tal de espaiar-la una mica amb l’anterior. Si us sembla bé, quan tinguem definitivament lligat tot el tema Museu Egipci, ens hi posem.
----------------------------------------------------------------------------------------------



ACTUALITZACIÓ (24 DE JULIOL 2008)

Actualitzem la llista de persones interessades en les trobades proposades fins el dia d'avui: visita a la Fundació Alicia+Monestir de Sant Benet i visita nocturna amb degustació al Museu Egipci de Barcelona. Aquesta llista és provisional, i interessaria que concretéssiu el nombre de persones que vindreu per cada bloc (bàsic per fer consultes i reserves) i a quina trobada. Aquesta llista la mantindrem (i l'augmentarem si algú més s'hi vol afegir), fins a finals d'agost. A meitat d'agost donarem més detalls sobre les trobades, però el que us podem avançar és que l'activitat del Museu Egipci es fa només els divendres al vespre (fins el mes d'octubre), costa 30 euros i les places són limitades. En quant a la Fundació Alicia+Monestir de Sant Benet, intentaríem muntar-ho un dissabte a partir de la segona quinzena d'octubre.

CONFIRMATS :

Mar Calpena (baixa gastronomia) 1 plaça (Alicia i Egipci)
Starbase (decuina) 2 places (Alicia)
Eva (el cullerot festuc) 1 plaça (Alicia i Egipci)
Glòria & Josep (el cafè de nit) 2 places (Alicia i Egipci)

Kike & Txell (la cuina vermella) 2 places (Alicia i Egipci)
Sara Maria (delícies del rebost) 2 places (Alicia) Egipci ?
Maria (sense bloc) 2 places (Alicia i Egipci)
Glòria E. (La cuina de cada dia ...
) 2 places (Alicia i Egipci)
Tere (La maleta de Boston) 2 places (Alicia i Egipci)
Manduca (de la Habana ... ) 1 plaça (Alicia)
Gemma (la cuina de casa) 1 plaça (Alicia i Egipci)
Ruben (a la cuina) 1 plaça (Alicia)
Xaro & Laia (
cuinetes) 2 places (Alicia i Egipci)

La llista dels interessats que estan pendents de confirmació és:

Ester (cuinar per fer feliç)
Jordi (a la cuina)
Massitet & Kisumenja (l'olleta de verdures)
Glòria
(juguem a cuinetes)
Núria (cocinarte)
Pebbles (converses a la vora del foc)
Enric
(samfaina d'arts)
Anna & Aleix
(la taula d'en Bernat)
Susanna (sense bloc)
Manel
(cuinar és generós)
“Martha”
(deliciosa Martha)
Anna de la Vila (sense bloc)
Francesc & Oreto
(a la taula i al llit)

Fins aviat


---------------------------------------------------------------------------------------------




Actualització (10 de juliol 2008):

Tot i que la visita a Món Sant Benet és dificil de superar, pensem que aquesta proposta pot ser complementària (no substitutoria).

Es tractaria d'una visita nocturna al Museu Egipci de Barcelona, amb degustació al final de plats relacionats amb l'antic Egipte. Veure
aquí.

Tal com deiem al final del darrer taller-classe de cuina del David Lienas,
quan s'acaba la classe, aprofitem uns minuts per comentar la "jugada" entre nosaltres, però sempre marxem amb la sensació que no hem parlat prou amb tothom.

D'altra banda, tenint en compte els comentaris rebuts fins ara, proposem que la trobada per anar al Món Sant Benet (Monestir+Fundació Alicia) sigui la segona quinzena d'octubre, això donaria temps de muntar-ho bé i pensem que la data pot anar bé a tothom.
Esperem comentaris i propostes.
Gràcies a tots.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Tal com deiem al final del darrer taller-classe de cuina del David Lienas, quan s'acaba la classe, aprofitem uns minuts per comentar la "jugada" entre nosaltres, però sempre marxem amb la sensació que no hem parlat prou amb tothom.
Per això va néixer la idea de fer una trobada per poder xerrar i conèixer-nos millor.

D'entrada vam descartar el clàssic sopar o dinar en què ens entaulem i només tenim ocasió de xerrar amb el del costat o el del davant.

Les propostes incials van ser :

• Fer una sortida “gastronòmicocultural”
• Llogar un espai on puguem cuinar nosaltres o portar-hi coses que ja haguem preparat

Darrerament, ha sorgit una proposta de la Gemma que ha tingut molta acceptació:

• Fer una visita al Monestir de Sant Benet i despres a la Fundació Alicia per acabar dinant al restaurant que hi ha al Món Sant Benet.

De moment ja han mostrat interés en "LA TROBADA" :

Gemma de "La cuina de casa"
Enric de "samfaina d'arts"
Ester de "cuinar per ser feliç"
Núria de "cocinarte"
Txell i Kike de "la cuina vermella"
Anna i Aleix de "la taula d'en Bernat"
Xaro i Laia de "cuinetes"
Maria de "sense bloc, de moment"
Pebbles de "tampoc en té, de moment"
Eva de "el cullerot festuc"
Manel de "cuinar és generós"
Massitet i Kisumenja de "l'olleta de verdures"
Ruben i Jordi de "a la cuina"
Susanna (comparteix "bloc" amb la Maria i la Pebbles)
Glòria de "juguem a cuinetes"
Gloria E. de "la cuina de cada dia"
Francesc i Oreto de "a la taula i al llit" (si es fes el dissabte 11/10)
Sara Maria de "delícies del rebost"
Martha? de "deliciosa Martha"
Anna de la Vila de "El Bloc dels sense bloc"
Glòria i Josep de "el cafè de nit"


Un cop tinguem una idea de la quantitat de gent que podem ser començarem a parlar amb la gent de Món Sant Benet (Monestir, Fundació Alicia i restaurant) per a fer les reserves. També hauríem de decidir la data. D'entrada que us semblaria un dissabte de setembre/octubre (seria una sortida de tardor, quan la calor ja no apreti tant).

En aquest mateix post, seguirem informant de les novetats que vagin sorgint i ampliant la relació de blocaires i amics que s'hi vulguin apuntar.

Tot i que com diuen els amics de l'olleta de verdures, el pack Sant Benet/Alicia costarà de superar, seguim esperant nous suggeriments.

Gràcies a tots

57 comentaris:

  1. Bona idea deixar-ho de cara la tardor. Estem molt il·lusionats amb la proposta, i esperem amb candeletes la trobada. Gràcies Josep i Glòria per recollir la proposta i ser els aglutinadors.

    ResponElimina
  2. Aisssssssss....jo del 11/09 al 4/10 estem a Argentina...plis plis...que pogui venir!!!! :(

    ResponElimina
  3. Jo del 1 al 6 de Octubre també estaré fora, peró abans o després cap problema!!!!!
    Gràcies a tots dos per anar recollint post i propostes, tambè crec que la proposta de la Gemma es insuperable, però...
    Un petò
    Xaro

    ResponElimina
  4. Família!! Jo també m'apunto!! Em sembla bé la proposta, el dia i les dates.
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. Fantàstic, moltes gràcies per organitzar-ho!

    ResponElimina
  6. Hola a tothom!
    Abans de res, gràcies als organitzadors per posar-s'hi. En aquestes coses si no hi persones que estiren, no es farien. Si puc ajudat en qualsevol cosa, aquí estem.

    Sobre fer-ho a la tardor em sembla més que bé. Fer-ho ara, al juliol, crec que es bastant inviable. A l'agost, encara més.

    A la tardor la parella de l'Olleta de verdures es casa. Exactament, el 27 de setembre. Després marxem quinze dies al canal del Midi. O sigui que aquestes dates ho tenim fotut.

    Però com que no es pot tenir tot a la vida, no ho tingueu present per l'organització de la trobada. Si podem ser-hi, genial. Si no, estarem navegant acaramelats... jejejej

    Ara, també us dic que em faria motal festa venir. Ja que no us he pogut conèixer a través dels cursos, fer-ho amb una supertrobada!!!!

    Salut!

    Massitet

    ResponElimina
  7. El Massitet te tota la raó...amb tota la colla que sm serà molt difícilpoder quadrar agendes, així que lo millor serà que es posi una data i qui estigui disponible doncs cap a la trobada...pq sinó serà un caos epr organitzar-ho!!! Només dic que si no puc venir ja podem estar organitza-ne una segona!!! jeje!!!
    Petunets,
    Eva.

    ResponElimina
  8. Hola a tots,

    Com que sembla que la idea de fer la trobada a la tardor està agradant, podem mirar de fer-la la segona quinzena d'octubre, que potser hi serem gairebé tots.

    Feu suggeriments per poder triar, eh?.

    ResponElimina
  9. Glòria/Josep,
    Compteu també amb mi, si us plau... anar a veure Alicia és una de les coses que fa temps que dic per casa que em faria molta ilusió i de moment no hem pogut fer.... amb la companyia de tots vosaltres seria fantàstic.
    Moltes gràcies!!!

    ResponElimina
  10. Hola! A València el 9 d'octubre (dijous) és la Diada i és festa. Si férem pont, Oreto i jo ens apuntaríem a la trobada de blocaires si la fei per eixes dates. Salutacions.

    ResponElimina
  11. Hola,
    Fa temps que vaig intentar venir a les trobades del Bonpreu a través de la Cuina de Casa i no va ser possible venir. Acabo d'iniciar el meu blog, http://lacuinadecadadia.blogspot.com/, i si pot ser, m'agradaria apuntar-me també a aquesta trobada que fareu!
    Fins aviat,
    Glòria.

    ResponElimina
  12. Hola, hola!
    Massitet i kisumenja s'apunten entusiasmats a la idea del sopar egipci!!!!
    Sobre la data de l'excursió a Alicia, genial si és la segona quinzena d'octubre. Si no, doncs això: a la propera.
    Per cert, que si es confirma aixó d'Alicia, la propera sí que podria ser una trobada a una casa rural.
    Perquè intentar llogar un txoco a Euskadi ens agafa lluny, no???!!! ;-)

    Salut!

    Massitet

    ResponElimina
  13. Jo també m'apunto al sopar egipci!!

    Molt bona idea, el Museo és molt maco..

    Un petó

    Xaro

    ResponElimina
  14. Glòria,

    Ja ets a la llista dels que hi volem anar.

    Francesc

    En principi haviem quedat per a la segona quinzena d'octubre, però la data final encara no està fixada, estarem en contacte.

    Glòria E.

    El mateix que deia a l'altra Glòria. Ja ets a la llista, i esperem anor-nos veient sovint.


    Xaro,

    Lo del sopar egipci penso que pot estar bé, però avui he preguntat i ho tenen complet fins a finals d'agost! O sigui que com que dura fins l'octubre, si interesses, a finals d'agost mirariem de fer alguna reserva. Seguirem en contacte.

    Una abraçada a tothom i fins aviat.

    ResponElimina
  15. Ay Glòria, que no m'havia enterat d'aquesta nova entrada. Si es que no dono a l'abast amb tantes cosses per mirar..Les dues propostes em semblan excel.lents i a la tardor, molt millor..Que amb aquesta calor!!!

    Gràcies per tot!!

    Núria

    ResponElimina
  16. Això del museu egipci fa molt bona pinta! N'he sentit comentaris molt positius... M'apunto!
    Pel tema dates, si els sopars al Museu només són fins l'octubre, potser podríem fer primer la trobada al museu i més tard ja anirem a la fundació Alicia... (aquí les visites són tot l'any).
    Moltes gràcies per tirar la trobada endavant!

    Francesc, seria genial que poguessiu venir! A veure si renim sort amb les dates, estaria molt bé!

    ResponElimina
  17. Si les dates em van be, m'apunto a la trobada de sant Benet i a la visita del Museu Egipci

    ResponElimina
  18. Hola nois, jo també m’ apunto a la proposta de quedar tots els blogcaires, per la meva part em semblant be les dues propostes, la del Món Sant Benet i la del museu Egipci.

    Si s' ha de donar un cop de ma, per organitzar el tema o el que sigui, conteu amb la gent de "alacuina"

    Salutacions,

    ResponElimina
  19. Que xuli lo del Museu Egipci!!! Si per dates em va bé...compteu amb mi!!!
    Petunets,
    Eva.

    ResponElimina
  20. La setmana vinent farem una recapitulació de tota la gent que està interessada en cada una de les dues possibles sortides i començarem a "explorar" possibilitats i dates.
    De tota manera segueix oberta l'admisió d'idees i així ampliar el ventall de possibilitats.

    ResponElimina
  21. Mare meva si que he quedat desconectada amb el tema de les trobades. El egipci si es a finals d'agost no podré vindre, estarem fora de vacances, però si es fa en altres dates m'agradaria. Del tema de la fundació Alicia a la segona quinzena d'Octubre també m'agradaria.
    Petonets,

    ResponElimina
  22. Ei nois,
    També podeu comptar amb mi per a les dues sortides.(I pel que calgui)
    Laia

    ResponElimina
  23. Hola nois! M'aounto a la trobada que he trobat per casualitat al bloc de la Gemma. Per cert, em podrieu donar la vostra adreça de mail que m'agradaria comentar-vos una cosa?
    (deliciosamartha@gmail.com)
    Moltes gràcies i salut!

    ResponElimina
  24. Hola deliciosa Martha, de moment t'apunto a la llista de la trobada de blocaires.
    El nostre e-mail està obrint el perfil, però pren nota: josepcolet@gigamail.cat

    Fins aviat,

    ResponElimina
  25. A veure ara estic super perduda! quan es aquesta trobada a "egipcia"??

    Que puc venir amb el meu futur "espos", jejeje es que em caso el dia 6 de setembre!! jejejeje

    Ja em direu!.


    ANNA DE LA VILA

    ResponElimina
  26. Anna de la Vila,

    Naturalment que pots participar en la trobada i portar al teu "espòs".
    La trobada, tant la del Museu Egipci, com la de la Fundació Alicia estan previstes per a la segona quinzena d'octubre, tot dependrà de les places lliures que hi hagin.

    Una abraçada

    ResponElimina
  27. Hola cafeters nocturns, veig que la meva germana Laia tb es va apuntar a les dues trobades i no esta posada a la llista....entre tants missatges es fàcil saltar-te’n algun. L’apunteu si us plau?
    Si necessiteu ajuda en alguna cosa, ho dieu

    ResponElimina
  28. Xaro,

    La teva germana ja l'hem posat a la llista. Perdó però amb tants noms ja m'havia fet un embolic.
    De totes maneres posarem una llista definitiva que estarà exposada 3 o 4 setmanes per si algu s'hi vol afegir (o ens n'hem descuidat)

    Una abraçada i fins aviat

    ResponElimina
  29. Ei, cafetaires nocturns!
    Moltes gràcies per la feinada. En els propers dies us confirmo si en som dos o un...

    Salut!

    Massitet

    ResponElimina
  30. Hola,

    Acabo d'arrivar a travès de lacuinadecasa i trovo que és una idea força interessant.

    Em puc preapuntar? (seríen dos assistents previstos desde el blog decuina.blogspot)

    ResponElimina
  31. Ostres, m'apunto! Acabo de tornar a la vida... Vaig a llegir-m'ho amb calma però d'entrada ja us dic que m'apunto!

    ResponElimina
  32. Ostres, si són dues trobades! Per cert, felicitats als Olletes... Jo sóc a la fira de Frankfurt la setmana del dinou d'octubre, així que si pot ser la següent, us besaria els peus (metafòricament parlant, of course).

    ResponElimina
  33. Starbase,

    Us apunto com a confirmats 2 places per la visita a la Fundació Alicia. La del Museu Egipci també us interessa?. Digueu-nos quelcom, gràcies.

    Mar,

    Ja t'hem apuntat a les dues activitats.

    Una abraçada a totes i tots

    ResponElimina
  34. Jo confirmo assistencia a l'Alicia, al sopar del Museu Egipci en ppi també! Encara que tot depèn de les dates :(
    Petunets,
    Eva.
    Pd. 1 plaça!

    ResponElimina
  35. Josep i Glòria, compteu amb nosaltres per les dues sortides.
    Petons i gràcies.

    ResponElimina
  36. Segurament serem dos, quasi segur a la Fundació Alicia, i intentarem que sigui tambe així al museu egipci. Fins que no sapiguem el dia no sabrem si serem dos o un.

    ResponElimina
  37. Doncs nosaltres seriem dos per les dues sortides.
    Ja ens podeu apuntar. Gràcies...

    ResponElimina
  38. Hola!
    Jo també confirmo que sí que vindrem, a les dues sortides. Per tant, dues persones més a la llista!
    Fins ben aviat.Gràcies.
    Glòria E. (La cuina de cada dia-De keuken van elke dag)

    ResponElimina
  39. Gloria i Josep.
    Volia dir alguna cosa abans, però no m'ha estat posible.
    Estem a temps d'apuntarnos a les dues propostes? Si és així seriem 2

    ResponElimina
  40. hola a tots, si estic a temps, pot ser una plaça per a Alicia????

    ResponElimina
  41. Hola! Repassant el tema de la trobada he vist que no estic a la llista de confirmats!!!
    Ei, que jo vaig dir des del principi que m'interessaven totes dues propostes, la del museu i la d'Alícia... que m'apuntareu? Please...

    ResponElimina
  42. Gemma,
    De cap manera ens em oblidat de tu, només cal que ens diguis el nombre de persones per a cada activitat i automàticament et posem a la llista de confirmats.
    Moltes gràcies

    ResponElimina
  43. Genial! Quin susto, em pensava que ja no hi era a temps... ;)
    Apunta una persona a cada cosa! Bien!

    ResponElimina
  44. ep!!!
    Apunteu-me a la Fundació Alícia (1 persona)!
    una abraçada

    ResponElimina
  45. Ei, tant la meva germana Laia com Jo, confirmen 1 plaça cada una per les dues trobades.

    Jo també m'he endut un susto!!!!

    Una abraçada

    ResponElimina
  46. Xaro i Laia

    Tranquiles, només estem intentant actualitzar el llistat coneixent el nombre de persones per tal de començar a concretar una mica les dates.
    Si quan comencem a perfilar els detalls final hi ha gent que no dit encara el nombre de persones, ja ens posarem en contacte amb elles, però si ho coneixem per endavant millor.

    Una abraçada

    ResponElimina
  47. El dia 10 d'octubre tornem de les nostres vacances, aterrem al migdia per tant (i si no passa res...) estarem amb vosaltres!

    ResponElimina
  48. De moment confirmo una plaça per al 10 d'octubre al museu egipci. Ja us diré si a la Fundació Alicia serem un o dos.

    ResponElimina
  49. Ei, que m'havia despistat!! Què he de fer per confirmar la meva assistència (de moment a la sortida del museu egipci)?

    ResponElimina
  50. Si encara estic a temps, m'apunto a la trobada del Museu Egipci.

    Salutacions,

    Lluís "Tiriti"

    ResponElimina
  51. Ay...que no m'havia enterat!! jo confirmo que vull anar a la del museo egipci i suposso que a l'altre tambè.
    Tinc que fer un pagament, no??Vaig a mirar a on i ho faig per internet.

    Núria

    ResponElimina
  52. Ep,ep, ep!
    Nosaltres, Massitet i kisumenja, ens apuntem a les dues coses. Al final, no anem de viatge de noses i necessitem substituis! jajaja

    Dieu-nos el compte corrent, i posem els 60 euros en un pim pam!

    Massitet

    ResponElimina
  53. Glòria / Josep,
    Us confirmo el meu interès per anar a Alicia i la data proposada em sembla perfecta.
    Gràcies

    ResponElimina
  54. holaaaaaaaaaaa!!!!

    Estic vivaaa! tot i que no ho sembli, per l'abandonament del blog... ;-)

    Caram que xulooooo tot el que proposeu! Jo també vull venir a "algo". Queda algun "huec"?
    Sino, es igual...

    Per cert, que es això de "ALICIA"?

    M'agradaria presentar-vos els meus "pipiolos" pero no sabria com...

    Una abraçada a tots!!!

    ResponElimina
  55. Acabo de veure que posa "convocatoria completa" ooooooooooooh :(

    De totes maneres, celebro que feu tantes coses interessants i espero llegir-vos aviat, tot lo bé que us ho passareu! ;-)
    Una braçada a tots! K

    ResponElimina